subota, 10. siječnja 2015.

Domaći recept za čišćenje kamenca


Danas po raznim portalima ima veoma mnogo recepata za skidanje kamenca sa česme, tuš kabina itd. Ja sam čula skoro od jedne prijateljice recept koji cu sa vama danas da podijelim veoma je efikasno. Tuš kabinu godinama nisam mogla da dovdem u red da mi bude baš ono super čista vjeerujte poslij ovoga moja kabina sija svaki put, a uz sve to dugo je sjajna i čista.

Uzmite jednu veću bočicu ja koristim one kojima see čisti stalko i ispraznite je ili ako imate već neku staru još bolje

zatim u bocu naspite  oko 100 ml tečnosti za suđe Fairy dodajte 10 limuntosa i ostatak napunite vodom, promiješajte i počnite da prskanjem po površini na kojoj je nastao kamenac, poslije prskanja malo natrljate spužvicom kako bi efekat bio bolji i neka ostoji nekih 3-5 minuta i to sperite mlakom vodom. Ja sam oduševljena i ne bih mijenjala više ovo ni za bilo koje srdstvo što se kupuje po supermarketima. 

Nema komentara:

Objavi komentar