petak, 16. siječnja 2015.

Čokoladna torta



  • 10 jaja
  • 35 dkg šećera u prahu
  • 25 dkg margarin
  • 20 dkg oraha
  • 200 gr čokolade za kuhanje (izgratat ili otopit na pari)
  • 100 gr čokolade u prahu
  • 6 žlica kakaa
  • 1 žličica cimeta
  • 2 vanilj šećera
  • 1 prašak za pecivo
  • aroma – vanilje, čokolade (to su oni mali ekstrakti)
  • 10 krašuljaka (keksi, mogu biti i neki slični krašuljcima)
Izmiješajte bjelanke u čvrstu masu. Žumanca najprije pjenasto umiješajte sa šećerom  pa dodajite jedno za drugim, samljevene orahe, čokoladu u prahu, kakako, cimet, vanilj šećer, arome vanilje i čokolade te na kraju otopljenu čokoladu i margarin (ja to radim na pari i bude brzo gotovo, za desetak minuta, s tim da pazite da otopljena smjesa ne bude prevruća). Na kraju dodajte snijeg od bjelanaca (stavila sam ga prvog na spisak za miješanje, da ne morate dva puta prati nastavke za mikser, za mutit bjelanca oni moraju biti savršeno čisti jer nema čvrste pjene ako slučajno uleti malo kreme ili žumanaca). 

Smjesu podijelite napola. 

1. U jednu polovicu dodajte prašak za pecivo i to stavite peći, 45 min na 150 C. 

2. U drugu polovicu dodajte izmvrljene kekse (njih sam stavila u vrećicu pa sam istukla sa čekićime za meso) pa je stavite hladiti na sobnu temperaturu (ne u hladnjak jer će se previše stisnuti pa je neće biti lako razmazati po torti).

Ispećeni i ohlađeni biskivt prekrijte drugim dijelom smjesu u koju ste stavili kekse i ukrasite po želji. Ja sam posula šarenim i čokoladnim mrvicama. 

Nema komentara:

Objavi komentar